Tänane päev oli korralikuks proovikiviks kõigile Rootsi rallil osalejatele. Kui eile saadi magama umbes keskööks, siis täna hommikul alustati veidi peale kella 6. Ralli hooldusalasse sõites möödusime parklas suurest hulgast autosuvilatest, kus rallifännid alles magasid eelmise päeva väsimust välja.

Hommikune 15-minutiline hooldus on harilikult viimaseks kontrolliks, et kõik oleks valmis ja puhas eelolevaks raskeks võistluspäevaks. Paddoni autol vahetati välja küll üks esituledest, sest õhtul parc fermesse sõiduks paigaldati kiiruga latern, mis ei olnud töökorras.
Tagasi ööbimiskohta jõudsime kella 8 ajal, sõime hommikusöögi ning ilma mingi probleemita jätkasime enne lühikeseks jäänud und J

Kuna Hyundai sõitjad suutsid hoida oma auto terve päeva jooksul lumevallide vahel, siis ei olnud ka päevases hoolduses mehaanikutel suuremaid töid vaja teha. Hooldusaja lõpus saime Hackaniga Hyundai meeskonna juhilt pakkumise süüa lõunat nende teisel korrusel asuvas söögitoas. Toit oli tõeliselt maitsev ning meeldivaks vahelduseks tavapärasesele võistluse teenindavale personalile pakutavast kehakinnitusest.
Hooldusalalt lahkudes sain pildile püüda momendi kui ETV reporter võttis intervjuud Karmo Uusmaalt. Tore, et lõpuks soovib meedia inimestele näidata ka seda, et üks võistlus ei koosne vaid võidusõitjatest.

Õhtune flexi-service algas täna kella 17 ajal ning parc ferme sulgemiseks oli määratud kell 20. Varajane ärkamine kompenseeriti ka varase päevalõpuga.
Hyundai meeskonnas oli veidi vaoshoitult kõrgendatud meeleolu. Nimelt tõusis belglane Neuville päeva viimase kiiruskatsega ralli liidriks. Hoolduseks kasutati eilsega sarnast ajakava. Sellega võttis Hocke valvata Neuville` ja Paddoni autode juures tehtavad tööd ja mulle jäi nendega paralleelselt tehtava Abbringi auto omad. Abbringi autol vahetati käigukast ja üks esitiib ning tehti muid kontrolle ja pisihooldusi.
Maailma parimad ralliautod on konstrueeritud selliselt, et ka suurte sõlmede vahetus toimuks võimalikult kiiresti tänu õppinud mehaanikute tööle. Abbringi autol näiteks käivitati mootor ja katsetati uue käigukasti käikude lülitamist juba 27 minutit pärast tööde alustamist. Selleks oli vaja autol eemaldada (ja pärast tagasi monteerida) eelnevalt esimene poolraam koos õõtshoobade ja roolilatiga, veovõllid ja stabilisaator ning kardaan. Ja loomulikult ka vana käigukast maha ja uus asemele. Hästi tehtud!
Tore on märkida, et hoolduspargi publiku seas annavad värvi Eestist saabunud rallifännid, keda on siin palju ja kes on hästi nähatavad J.

Homme ootab ees ralli viimane päev kolme kiiruskatse ja kolme hooldusega.

Meeleolukat ralli lõppu soovides,

Raul Koov