Oleme kohal

Kalender

<<  Aprill 2021  >>
 E  T  K  N  R  L  P 
     1  2  3  4
  5  6  7  8  91011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

FIA News

Ärge tehke nii

auto g_2

Laupäev oli traditsiooniline rallipäev kolme hooldusega.
Volkswagenitel vahetati hommikul tagasi amordid, mis öösel läbisid hoolduse.
Lõunase 30-minutilise hoolduse eel sai Raivo lisaülesande. Tal tuli sel korral asendada Kubica meeskonna kohtunikku, kes saadeti kiiruskatsetele kontrollimisi teostama. Pärast seda jätkas ta koos Raidiga oma meeskondade töö jälgimist.
VW tiimil oli päeval sebimist palju, eriti Ogieri autoga. Algul vahetati tal vasakpoolne roolihoovastiku varras. 10 minutit enne väljasõiduaega läks äkki ärevaks. Otsustati vahetada ka vasak käändmik koos veovõlli ja alumise õõtshargiga. See kõik sai tehtud viie minutiga! See ongi see vahe, miks WRC auto maksab ca 30 korda rohkem kui salongist ostetav sarnase kerekujuga sama perenime kandev sõiduk. Amortide vahetuseks kulb mehhaanikutel ca 2 minutit. Kõik on tehtud nende autode juures nii, et detaile on lihtne kontrollida ja vahetada. Ning kindlasti on kogu meeskond teinud ka kümneid kordi trenni selleks, töid teha ainult õigete riistade ja õigete liigutustega. Latvala autol tehti kontrollimist ning vahetati pidurikettad ja klotsid.
Pärast oma vooru lõppu läksin appi Raivole- Raidile, sest ka nende kolleeg oli rajal täitmas mingeid ülesandeid.
Õhtuses flexiservices võeti töösse kõigepealt Ogieri auto. Pandi alla "ööamordid", et sõidus kasutatavaid saaks hooldada. Kontrollimisel selgus, et auto roolisüsteemis on mingi viga. Rool hoidis viltu. Nüüd vahetati esimene poolraam koos alumiste õõtshoobade ja roolilatiga. Lisaks muude sõlmede kontroll. Latvala autol oli vaja amorte vahetada ning kontrolli teostada.
Kuna raske rada on võistlejaterivi lühendanud, siis pääsesime juba 23 ajal hoolduspargist liikuma. Pühapäev algab mulle alles kl 9. Saab korraliku ööune võtta. Viimasel päeval ootab hommikune 15- minutiline hooldus ning pealelõunal enne poodiumit 10 minutit autode korrastamiseks. Seejärel tuleb valitud autodel siirduda taas Jyväskylä Ametikooli, kus ootab ees lõpukontroll.

Tervitustega Jyväskyläst,
Raul

Sõbrad

Facebook